Известие

Collapse
No announcement yet.

155-цата придърпва - проблема открит, но как да се отстрани?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 155-цата придърпва - проблема открит, но как да се отстрани?

    Здравейте. Преди няколко седмици сложих ГИ на моя "Алфредо", и както често става, тогава излизат някой проблемчета. Всичко беше наред, вървеше си супер, разхода си и беше нормален, но се появи едно много неприятно придърпване, дори клатене в някой от случайте. И то само в един определен режим на работа - между 1200-1500оборота, при нормално потегляне т.е. нито да потеглиш мноого плавно, нито да потеглиш бързо. В последните два случея не се усеща. Има го и на газ и на бензин, като обаче на бензин е много леко, и може и да не ти направи впечатление.

    Момчетата, при които ходя, може би 10-15часа се чудеха от къде може да идва този проблем. Пробваха и мериха абсолютно всичко, което се сетиха, и което би могло да е причината, и накрая разбира се, при голяма упоритост, успяха да определят източника на това придърпване. А именно елемент №6 от снимката (линк към епер-а). Когато изключим едната букса, влизаща в него, придърпването изчезва, но пък за сметка на това осезаемо намалява мощността на автомобила.

    Някой играл ли си е с въпросния елемент, и каква точно е функцията му, че последните няколко дни чух различни варианти. Също така, има ли някакви особености при свалянето му, а и има ли какво да му се оправя? Къде да търсим точно проблема? Ако евентуално не успеем да го оправим, втората употреба вариант ли е за този елемент?

    В един магазин ми съобщиха невероятна цена за въпросният елемент, което ако е реалната му цена, просто ще трябва да се примиря с придърпването

    Благодаря предварително на всички отзовали се
    Attached Files
    Last edited by tx3m; d.m.y г., 20:59.
    155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.


  • #2
    Това ограденото е електро клапана на вариатора.. Съмнявам се проблемите ти да идват от там...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Еми до там успяха да стеснят кръга. Както казах, когато се изкючи придръпването спира. Като се включи пак започва. Ако не е от него, къде да се търси проблемът?
      155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

      Comment


      • #4
        Да не ти е разшлякано моторчето за празния ход.
        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
          Да не ти е разшлякано моторчето за празния ход.
          На празен ход оборотите си се държат стабилно, така че не мисля че е от там. А и ако беше от там, има ли логика при изключване на буксата на въпросния клапан на вариатора, придръпването да спира?
          155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

          Comment


          • #6
            Само на мене ли ми идва на акъла, че може да не е зацепен правилно ангренажа и като изключат вариатора, осраното положение се пооправя малко!
            Знаете, че не съм спец по ТС, но логиката го налага.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Само на мене ли ми идва на акъла, че може да не е зацепен правилно ангренажа и като изключат вариатора, осраното положение се пооправя малко!
              Знаете, че не съм спец по ТС, но логиката го налага.
              Абе... Съмнявам се да не са зацепили веригата като хората
              Ако е блокирал вариатора и така е зацепвана може и да се получи нещо такова ама не ми се вярва..
              Валовете си имат белези ,а кои ли сменя верига...
              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:22.
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Само на мене ли ми идва на акъла, че може да не е зацепен правилно ангренажа и като изключат вариатора, осраното положение се пооправя малко!
                Знаете, че не съм спец по ТС, но логиката го налага.
                Тва е 8в. а проблема се е появил изведнъж.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Тва е 8в. а проблема се е появил изведнъж.
                  По-скоро аз бих тествал еи така за идеята да откача едната бобина, да покарам малко а после да я закача и соответно откача другата и пак да покарам! По този начин ще се разбере до някаква степен дали е проблема "високоволтов" (свещи кабели бобина комутатор) или не...
                  Другото което ми е в главата е ланда сонда , откачане на кабелите и проба без нея...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    По-скоро аз бих тествал еи така за идеята да откача едната бобина, да покарам малко а после да я закача и соответно откача другата и пак да покарам! По този начин ще се разбере до някаква степен дали е проблема "високоволтов" (свещи кабели бобина комутатор) или не...
                    Другото което ми е в главата е ланда сонда , откачане на кабелите и проба без нея...
                    При тестовете бяха проверени и бобините, алтернатора, акумулатора, кабелите, свещите, комутаторите, ламбда сондата, като никъде нямаше проблеми. За това и в крайна сметка решика, че е нещо свързано с въпросния клапан. Някакви други предположения?
                    155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

                    Comment


                    • #11
                      Колега има логика това което казваш и от всичко излиза че колата ти работи с по голямо предварение от нормалното и понеже си с газова уредба ,а наи сигурния начин да расипеш една Алфа е да и сложиш газ,и понеже тази кола гледа и дебитомера за да регулира предварението и понеже може да е пукнала малко макар че газовата неразборедба ти е от инжекционен тип и не би трябвало да пука ,ма кои знае и особено след намесата на газаджиите винаги щетите са големи ,аз просто незнам какво да ти кажа.Обърни се към газаджиите и ако намерат решение ще е добре има във форума и тема алфи на газ там евентуално може да ти помогнат.Поздрави и ти желая успех.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tx3m Покажи съобщение
                        При тестовете бяха проверени и бобините, алтернатора, акумулатора, кабелите, свещите, комутаторите, ламбда сондата, като никъде нямаше проблеми. За това и в крайна сметка решика, че е нещо свързано с въпросния клапан. Някакви други предположения?
                        Някои от гореизброените неща могат единствено да се тестват със смяна... Дано така сте ги пробвали иначе все едно не сте!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                          Някои от гореизброените неща могат единствено да се тестват със смяна... Дано така сте ги пробвали иначе все едно не сте!
                          Свещите и кабелите се смениха, за останалите се пробваха както на място, така и в движение, като всички показатели си бяха наред...
                          155 1.8ТС 8в 129к.с. '93год.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Абе... Съмнявам се да не са зацепили веригата като хората
                            Ако е блокирал вариатора и така е зацепвана може и да се получи нещо такова ама не ми се вярва..
                            Валовете си имат белези ,а кои ли сменя верига...
                            Ха така!
                            Аз пък не вярвам на никого!
                            А точно като не се сменява веригата е много възможно да е прещракала, щото то и обтегача...
                            Абе не е зле да се погледне.
                            И колега, откачете датчика за температура на въздуха и пробвайте без него. Намира се на тръбата преди дросела. И не се бой! Компа ти няма толкова акъл, че да се побърква.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Ха така!
                              Аз пък не вярвам на никого!
                              А точно като не се сменява веригата е много възможно да е прещракала, щото то и обтегача...
                              Абе не е зле да се погледне.
                              И колега, откачете датчика за температура на въздуха и пробвайте без него. Намира се на тръбата преди дросела. И не се бой! Компа ти няма толкова акъл, че да се побърква.
                              Не че нещо но датчика за температурата на входящия въздух нее ли в дебитомера?!
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X